Thursday, December 21, 2006

Merry Christmas メリークリスマス

みなさん、今年のクリスマスプレゼントはどうなさいますか?

私は自分で大人気のWiiとPS3を買いました。

Hey everybody, what's your christmas present for this year?
I have bought myself the very popular PS3 and Wii...


そして少しチャリティーをしました。施設で暮らしている子供にクリスマスプレゼントを買いました。あまり高いものが買えないので、何かいいのか悩みました。結局時計を買っちゃった。気に入れたらいいなぁと思っているけど、やっぱり少し心配です。

And for some children less fortunate I have bought a little present for one of them.. I participated in one of the company program for buying christmas gift for some of the children living in orphanage. It's really difficult to find something nice in a small budget so I hope the kid that receive my gift will like the watch.......



MERRY CHRISTMAS 
FROM FRED IN COSTUME

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



No comments: